Správy

Závažná infekcia v nechtovom salóne: žena sa nakazila mäsožravé baktérie

Závažná infekcia v nechtovom salóne: žena sa nakazila mäsožravé baktérie


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Infekcia mäsožravými baktériami: žena takmer stratila ruku

V Spojených štátoch sa žena nakazila „mäsožravými“ baktériami. Na odstránenie zničeného tkaniva z jednej ruky musela podstúpiť niekoľko operácií. Žena mala očividne šťastie, že ani jej prsty, ani ruky sa nemuseli amputovať. Tvrdí, že nakazila infekciu v nechtovom salóne.

Jayne Sharp z Knoxville v štáte Tennessee tvrdí, že takmer stratila ruku po tom, čo v jej lokálnom nechtovom salóne uzavrela baktériu „mäsožravé“. Miestnej televíznej stanici povedala, že podstúpila niekoľko operácií, pri ktorých bola z jednej ruky odstránená veľká časť tkaniva zničená v dôsledku infekcie. Podľa nej si prvýkrát všimla príznaky pred mesiacmi po tom, ako si na manželovom nechte v salóne nechtov urobila rez na pravom palci.

Opuch na palci sa rozšíril do ramena

Podľa správy spoločnosti Fox News žena informovala WBIR-TV, že pri návšteve miestneho nechtového salónu zaznamenala úraz, ale okamžite znova použila svoj mobilný telefón. Ale potom jej palec začal búšiť a ona bola tak chorá, že mala tú noc problémy so spánkom.

Nasledujúci deň išla do interdisciplinárnej lekárskej ordinácie Summit Medical Group v Knoxville na vyšetrenie na podozrenie na chrípku. Tam sa však zistilo, že netrpela chrípkou.

Na jej palci sa však objavil nezvyčajne silný opuch. Pacient bol požiadaný, aby monitoroval miesto, najmä ak sa opuch zhoršil. Keď pani Sharp zavolala na telefón, že sa jej opuch rozšíril na pravú ruku a vytvorila sa červená vyrážka, bolo jej povedané, aby sa nasledujúci deň vydalo na pohotovosť.

„Mohla prísť o prst alebo ruku, ak nebola náležite diagnostikovaná,“ povedala ošetrujúca lekárka, Dr. Udit Chaudhuri, internista Summit Medical Group, povedal pre WBIR. Pacient sa nakazil nebezpečnou bakteriálnou infekciou známou ako „nekrotizujúca fasciitída“.

Ochorenie môže byť život ohrozujúce

Podľa British National Heatlh Service (NHS) je nekrotizujúca fasciitída zriedkavá, ale závažná bakteriálna infekcia, ktorá ovplyvňuje tkanivo pod kožou a okolité svaly a orgány (fascia). Infekčné ochorenie často začína nešpecifickými príznakmi, ako je miestna bolesť a horúčka. Postihnuté oblasti napučia v priebehu niekoľkých dní, pokožka nad ohniskom infekcie sa zmení na modrasto-červenú a potom modrasto-sivú.

„Niekedy sa označuje ako„ mäsožravá choroba “, hoci baktérie, ktoré spôsobuje,„ nejedia “mäso - uvoľňujú toxíny, ktoré poškodzujú okolité tkanivá, píšu odborníci NHS. „Nekrotizujúca fasciitída môže byť dôsledkom relatívne malého zranenia, napríklad malého rezu, ale zhoršuje sa veľmi rýchlo a môže byť život ohrozujúca, ak nie je včas rozpoznaná a liečená,“ pokračuje NHS.

Obzvlášť ohrozené ako diabetik

Pacientka Knoxville bola obzvlášť ohrozená: „Sharp je diabetik, ktorý ju robí zraniteľnejšou,“ uviedla Dr. Chaudhuri. Pacientka povedala televíznej stanici, že po operáciách pomaly získala pocit v pravej ruke, stále však mala problémy napríklad s niťou. „Môj život sa úplne zmenil, keď sa mi to stalo,“ povedala.

Manažér príslušného nechtového salónu informoval WBIR-TV, že spoločnosť prešla štátnou inšpekciou niekoľko dní po oznámení spoločnosti Sharp, že bola infikovaná mäsožravými baktériami. Uviedol, že spoločnosť tieto nástroje vyčistila v súlade so zákonnými požiadavkami. (Ad)

Informácie o autorovi a zdroji

Tento text zodpovedá požiadavkám lekárskej literatúry, lekárskym usmerneniam a súčasným štúdiám a bol skontrolovaný lekármi.


Video: Nechtový tutoriál: Rýchla domáca úprava nechtov (Jún 2022).


Komentáre:

  1. Teiljo

    Jednoducho lesk

  2. Thomdic

    Even, infinitely

  3. Pearce

    V ňom niečo je. Thanks for the help in this question, I also find that more easily better ...



Napíšte správu